Februari 2013: Terug bij Van Oord

De wervingsbehoefte van Van Oord is de afgelopen 5 jaar erg veranderd. Mede omdat de kerndienstverlening van Van Oord de afgelopen jaren is gewijzigd. Ging het in 2007 en 2008 nog grotendeels over Baggeren en Offshore Olie & Gas projecten, nu is de dienstverlening breder met een toename van Offshore Wind Projecten in Europa en het aanleggen van snel- en vaarwegen in Nederland. Vanwege de aanhoudende krapte voor goed technisch opgeleid personeel, het belang van sociale media en bovenstaande reden wil Van Oord de strategie voor arbeidscommunicatie opnieuw ‘tegen het licht’ houden. Sluiten de huidige wervingsactiviteiten nog voldoende aan bij de nieuwe wensen? Belangrijk ingrediënt voor het nieuwe arbeidsmarktcommunicatie plan is de input van verschillende medewerkers van Van Oord. Hoe is het voor hun om te werken bij Van Oord? De input verkregen uit individuele interviews en groesgesprekken worden gebruikt om de pullfactoren van Van Oord naar boven te halen. En deze pullfactoren zijn de basis voor een nieuwe arbeidsmarktbenadering!

Reacties zijn gesloten.