Nieuwe employer brand Van Oord

CAREERS. FOR INGENIOUS PEOPLE. ‘Dat is de nieuwe employer brand van Van Oord ontwikkeld samen met specialist in arbeidsmarkcommunicatie Bureau Steam uit Amsterdam. Van Oord richt zich op een groeistrategie voor de jaren 2013 – 2018, met de nadruk op de business units Offshore en Offshore Wind Projects. De arbeidsmarktcommunicatie is in een nieuw jasje gestoken om technische starters en professionals te werven voor de verschillende werkgebieden. Op basis van interviews met eigen medewerkers is dit concept ontwikkeld.’

2015-01-27_vo_webimage_owp_didi_250x2502015-02-11-webimage_smdfleet_andre_250x2502015-01-27_vo_webimage_dredging_palm_martin_250x2502015-01-27_vo_webimage_offshore_rob_250x250

 

Werkgeverschap Van Oord is een merk

Als werkgever is Van Oord een merk in de arbeidsmarkt. In het nieuwe concept staat ingenuity centraal, een typische Van Oord-eigenschap die wordt ingezet om zich sterker te onderscheiden in de arbeidsmarkt. Met vernieuwde advertenties, geanimeerde online banners en een metamorfose van de beursstand presenteerd Van Oord zich vanaf 1 april 2014 op de nationale en internationale arbeidsmarkt.

 

Reacties zijn gesloten.